Donnerstag, 14. Februar 2013

CIRCUS SHOOT!!! :D

Yippie-Ya-Yeah - ya' old dirty bastards! xD

.... o..okay... I'm sorry.

I'm just so damn happy, about this past week! D:

First, my Milky Chan Bag FINALLY arrived. Seriously. The german Post actually needs 1-2 days to send packets from one place to another... but this packet needed a WHOLE WEEK.
For those of you who know the Angelic pretty stuff... it's f*ck'n expensive shit, and I really thought I've spent a hell lot of money for something that doesn't even arrive!!!

But well, yeah, it DOES arrived. xD My first lovely lolita Bag <3



What also arrived the past week was my first Bonnet, and my new grey wig. OH GOSH!! The Bonnet is so HEAD EATING!!! °__°

 Just need it for my new coord in May, when the japan day in Düsseldorf starts again <3
I'm twinning with a wonderful friend of mine, also my Boyfriend promised me to dress in "dandy" for me *_*
Really can't wait, that day is going to be just perfect ~~~ <3

Let's go on with my

***CIRCUS SHOOT***

That was the most complicated thing last week...O_o

I'm sorry I'm not posting too many pictures here. But still it was kinda awesome and funny >_>

I also thought "hey, perfect Chance to cosplay "Smile Ciel" from Kuroshitsuji in "Noah's Circus Arc"
Kinda authentic, isn't it? XD

More shots:



Thanks to Sylvie and Aki for this great day <3 I'm still editing the pictures, what a hell lot of work!
I actually needed the Photos for University/The photography course there.
But I'm still working on those I could use for it ^^"

Well...uhm.
The rest of the week was pretty nice too, I spent some time with my Boyfriend and Marie <3
First me and my BF enjoyed some sushi. -^.^-



Aaaand me and Marie was visiting another Art Academy in here. But it kinda sucked. So we went to Dunkin Donats afterwards xD

I GOT A HEEAAARRRTTT <3<3<3<3<3<3<3

Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank YOOOOOOOOOOOOOOOOOOU <3<3<3<3


Well... yeah that's it ^^°
Next time I post about the LBM, wearing sweet Lolita...again... 8D But first time with my damn Milky Chan bag!!! XD

Soooo have a nice weekend folks, and here, have a budgie ~

(YES, I seriously named that poor guy TUFFI KOWALSKI... I think it's awesome. The name is as idiotic as the Budgie itself ~ ((don't get me wrong, I love him, he's just retarded as fuck)) ^^)

<3